Friday, 27 January 2012

jozan

yup aku mmg minat jozan....dulu mmg diorang x popular tp skrg dh meletup habis..diorang digelar jozan iaitu daripada tambahan name johan +zizan=jozan hehhe..diorang mmg lawak walaupun tk menang dlm raja lawak 1..tp diorang mmg lawak la..dulu mmg x minat diorang...tp skrg minat habis..hahhahaahh..aq teringin nk jumper dioragn lps tu nk ambik gmbr puas2 dgn diorang hahahahhahah..peminat setiaaa kata kan...hahahaha k byee

Wednesday, 11 January 2012

Yuna - Gadis Semasa (Official Music Video)

Oh begini rasanya cinta
Bila diagung-agungkan Kuasanya
Dan aku begitu naif untuk dirimu
Kerna oh usia

Oh sekarang bukannya masa
Untuk kau ungkit lagi salah siapa
Dan engkau terlalu ego untuk diriku
Kau memang begitu

Bukalah mata
Yang selama ini engkau pejamkan
Dan lihatlah diriku...
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/y/yuna/gadis_semasa.html ]
Buanglah buanglah!
Buang curiga yang telah lama kau simpan
Yang mungkin memudaratkanmu

Aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyayangi dirimu

Kau mahukan gadis semasa
Yang bisa memberikan kau segalanya
Dan engkau tak mampu melihat apa yang
Ada didepanmu

Kau mahu perubahan dunia
Tetapi pada aku kau sama sahaja
Dan engkau terlalu ego untuk diriku
Kau memang begitu

More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/y/yuna/#share

Yuna - Gadis Semasa (Official Music Video)

Oh begini rasanya cinta
Bila diagung-agungkan Kuasanya
Dan aku begitu naif untuk dirimu
Kerna oh usia

Oh sekarang bukannya masa
Untuk kau ungkit lagi salah siapa
Dan engkau terlalu ego untuk diriku
Kau memang begitu

Bukalah mata
Yang selama ini engkau pejamkan
Dan lihatlah diriku...
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/y/yuna/gadis_semasa.html ]
Buanglah buanglah!
Buang curiga yang telah lama kau simpan
Yang mungkin memudaratkanmu

Aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyayangi dirimu

Kau mahukan gadis semasa
Yang bisa memberikan kau segalanya
Dan engkau tak mampu melihat apa yang
Ada didepanmu

Kau mahu perubahan dunia
Tetapi pada aku kau sama sahaja
Dan engkau terlalu ego untuk diriku
Kau memang begitu

More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/y/yuna/#share
 tolonglah bagitau mcm mane nk letak YOU TUBE PLAYLIST ... harap korang boleh tolong buatkan..     ;)

Tuesday, 3 January 2012

kawan baik

hye assalamualaikum,aq nak menceritakant entang kwn baik aq..kawan baik aq yg pertama ialah Nurul Qoriah syuhadah..dye seorang yg pandai9tkde la pandai sgt)  dan dye  juga seseorang yg agak gedik (sikit jer la)..dye suke minta duit org..dye pernah ambik duit aq jugak..biar aq citerkan..mase tu aq bawak RM10 ringgit tp aq pecahkan duit tu..secara tiba2 dye ambik duit aku (seringgit je la )..mase tu aq marah sgt (dlm hati la ) dlm  hati aq kate sedekah jer lah,kiteorg jarang begaduh..kalau bergaduh pun sekejap jerr..ok tamat kisah kwn baik aq yg pertama..dan yg kedua pulak Nur Najiha..dye pun pandai jugak..tp dye lain sikit drpd Qoriah,dye tu rajin la sikit dari Qoriah tu..yg Najiha ni biase jer tk de gedik sgt..biase jer larhh..Thn ni aq kls lain dgn diorang..diorang masuk kls pertama tp aq kls kedua...dan biler aq masuk kls kedua aq ade kwn baru iaitu Maisarah..sebelum ni tk pernah lagi kwn....kenal2 cm tu jer la..dye baik x gedik..boleh jadi sebagai kwan baik....aq suker dgn maisarah sbb dye x kedekut ilmu..dye bagitau jer ape yg dye tau..itulah kebaikan dyeee..nnti saya akan ceritakan bnyk lagi pasal kisah kwn baik aq okk....

assalamualaikumm....byeee