Tuesday, 3 January 2012

kawan baik

hye assalamualaikum,aq nak menceritakant entang kwn baik aq..kawan baik aq yg pertama ialah Nurul Qoriah syuhadah..dye seorang yg pandai9tkde la pandai sgt)  dan dye  juga seseorang yg agak gedik (sikit jer la)..dye suke minta duit org..dye pernah ambik duit aq jugak..biar aq citerkan..mase tu aq bawak RM10 ringgit tp aq pecahkan duit tu..secara tiba2 dye ambik duit aku (seringgit je la )..mase tu aq marah sgt (dlm hati la ) dlm  hati aq kate sedekah jer lah,kiteorg jarang begaduh..kalau bergaduh pun sekejap jerr..ok tamat kisah kwn baik aq yg pertama..dan yg kedua pulak Nur Najiha..dye pun pandai jugak..tp dye lain sikit drpd Qoriah,dye tu rajin la sikit dari Qoriah tu..yg Najiha ni biase jer tk de gedik sgt..biase jer larhh..Thn ni aq kls lain dgn diorang..diorang masuk kls pertama tp aq kls kedua...dan biler aq masuk kls kedua aq ade kwn baru iaitu Maisarah..sebelum ni tk pernah lagi kwn....kenal2 cm tu jer la..dye baik x gedik..boleh jadi sebagai kwan baik....aq suker dgn maisarah sbb dye x kedekut ilmu..dye bagitau jer ape yg dye tau..itulah kebaikan dyeee..nnti saya akan ceritakan bnyk lagi pasal kisah kwn baik aq okk....

assalamualaikumm....byeee

No comments:

Post a Comment